czwartek, 22 stycznia 2015

Honey set Czech, honey set UK, Duck unlimited 2014,beer jack Daniels, honey cup, honey set from Korea, Auss cradle, 4/5 green label 1961, Sinatra Century, Auss cradle 2008 Inargual , Master Distiller no 4,








ZAPRASZAM  wszystkich zainteresowanych , entuzjastów, kolekcjonerów marki JD na nasza grupę
https://www.facebook.com/groups/135026213804716/


Chciałbym aby kążdy uważał na oszustów na olx i allegro sprzedających meble, półki, barki z Wałcza to oszući kupiłem od nich zegar Jack Daniels wpłaciłem pieniądze i juz 2 miesiące nie mam pieniedzy ani zegara prosze uważać oto dane oszusta:
Marcin Matulewicz

os. Dolne Miasto 24/28

78-600 WAŁCZ










Silver Cornet

 Auss cradle 2012



Auss cralde 2008 Inargual






Master Distiller no4 -1 Litr

GJ in box 

1,5 Litr Inargual





Wykonana przeze mnie choinka na wzór Lynchburg Tree 















W końcu zdobyłem Sinatre Century 










Very Rare 4/5 Green Label z 1961 roku !!! Moja perełka
 
 














































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz